maandag 14 december 2015

Veel te bloggen!

Het was weer lang geleden dat ik een berichtje
had geplaatst.
Maar nu heb ik wel veel om te bloggen!
Hier zien we de vissen: Twee goudvissen die Blub en Banaan heetten.
(In de winkel waren het gele goudvissen)
 Mika rekt zich uit.
("AAAH, oh, goedemorgen!")
 Mika doet weer eens schattig en kijkt
kwispelend naar de camera.
 De goudvissen zijn ook erg geïnteresseerd
in de camera.
Blub: 'Hee! wat is dat?'
Banaan: 'Hoe moet ik dat weten?'
Blub: 'Laten we maar gewoon grappig
doen, misschien komen we wel op
het internet!'
Banaan: 'Je hebt weer eens te veel Fantasie Blub!'
Blub: 'Zeurpiet!'
 Mijn Digibird, een robotvogel
die kan fluiten en zingen.
(leuk voor Crocky!)
Crocky in zijn kooi, hij nodigde me uit! 
 Een uitgeholde pompoen voor Halloween.
(Ja, echt leuk!)
 En nu een foto van Mika die de borstel uitdaagt!
 Mika ligt onder de bank 'want haar bal lag eronder'
 Mika jaagt op de bal.
 Mika kijkt naar de pen.
"wat is dit????"
 Mika HEEFT de bal.
 Mika SPRINGT naar de bal
 Mika staat op de bank omdat 'er iets achter de bank ligt'
 Schattige Mika en haar altijd trouwe Varken.
Mika en haar knuffelhond
 Crocky heeft de Camera gezien
 BLUB.
 'Het gebit van de hond heeft enkele snijtanden, waarmee hij of zij...Blablabla
 Mika hapt naar mijn vinger
(AUW!!!)
 
Nou, nog heel erg veel plezier op mijn blog en ik hoop
dat er binnenkort nog meer
berichten op komen!
 
Groetjes Minoesje
 
 
 

1 opmerking:

  1. Helemaal geweldig, wat kan jij leuk schrijven en prachtige foto's maken.

    Liefs mama

    BeantwoordenVerwijderen